زولفینه | کاشت مو , ترمیم مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , معرفی مراکز و کلینیک های کاشت مو

زولفینه | کاشت مو , ترمیم مو

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , معرفی مراکز و کلینیک های کاشت مو

جدیدترین روش کاشت مو در ایران |SUT

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

جدیدترین روش کاشت مو در ایران |SUT

جدیدترین روش کاشت مو در ایران چیست؟ : یکی از جدیدترین و بروز ترین روش های که برای کاشت مو استفاده می شود ، روش SUT می باشد. به بیانی ساده باید بدانید که در کاشت مو ، قسمتی از موها از پشت سر فرد برداشته می شود و در جاهای که نیاز باشد و کم مو باشد مرحله کاشت صورت می گیرد.

جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو و روش های آن

باید بدانید که روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد و همانطور که در قسمت فوق بیان کرده ایم افرادی که دچار ریزش موی ارثی یا آلوپسی آندروژنیک هستند تنها می توانند برای خلاصی از این موضوع ، به سراغ کاشت مو بروند.

اگر کاشت مو به روش سنتی و قدیمی انجام شود یعنی روش کاشت مو FUT که در این شرایط از پشت سر فرد یک نوار را به صورت جراحی برداشت می کنند و از روی آن نوار گرفت ها را برمیدارند و سپس در جایی که نیاز باشد یا مویی در آنجا نباشد می کارند.این روش همانطور که می دانید جز روش های قدیمی و سنتی است و معایب متعددی مثل جراحی ، خونریزی و جلسات متعدد و… را به همراه خواهد داشت.همین معایب سبب شد که این روش کم کم از میان برود و روش های دیگری جایگزین آن شوند.

روشی که به عنوان جایگزین مطرح شد , کاشت مو به روش FIT بود که برش و جراحی جایی در آن ندارند ولی در این روش برداشت به صورت تک تک صورت می گیرد و مثل همان روش قبلی در جلوی سر کاشته می شوند ولی متاسفانه این روش نتوانست عیب های روش قبلی را به صورت کلی برطرف کند و دوباره ضعف های مانند خونریزی ، درد ، عوارض جانبی و … را به همراه داشت.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 



جدیدترین روش کاشت مو در ایران چیست؟

یکی از جدیدترین روش های کاشت مو در ایران کاشت مو به روش SUT است که در آن قادر هستید تا ۱۴۰۰۰تار مو را تنها در یک جلسه بکارید و بدون اینکه نگرانی از بابت عوارض جانبی ، خونریزی ، درد و جراحی و … داشته باشید.

دقت کنید در این روش کاشت مو به صورت واقعی شکل می گیرد و دیگر نباید نگران باشید و هر زمانی که بخواهید در هر فصلی می توانید مو بکارید.

برچسب ها: , , , ,
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
zolfineh zolfineh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی